Home » , , » Land of Mine (2015) Se Streaming

Land of Mine (2015) Se Streaming

Full Streaming Land of Mine i beste titt på videoformat. Full Movie Streaming Land of Mine i høykvalitetsvideo. Film Topp Land of Mine i HD-kvalitet. Online Streaming Land of Mine i HD-format. Film Kino Land of Mine i HD-kvalitet.


Du vil ultimate beskrivelse of Land of Mine under:
  • Opprinnelig tittel : Under sandet
  • Filmtittel i ditt land : Land of Mine
  • År med film : 2015
  • Filmer sjanger : Drama, History, War, Thriller,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2015-12-03
  • Selskaper av film : Nordisk Film,
  • Landene film : Germany, Denmark,
  • Språket i filmen : Dansk, English, Deutsch,
  • Filmens varighet : 100 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 7.8
  • Youtube-ID av filmen : 4Kao3t0NBMU
  • Oversettelse av film : EN,DA,IT,ZH,ES,PT,RU,HE,CS,FR,NL,TR,FI,SV,PT,DE,UK,HU,PL,SR,CA,KO,ZH,FR,JA,ZH,BG,
  • Filmaktører :Maximilian Beck (August Kluger), Emil Belton (Ernst Lessner), Roland Møller (Sgt. Carl Rasmussen), Julius Kochinke (Johann Wolff), Alexander Rasch (Friedrich Schnurr), August Carter (Rudolf Selke), Johnny Melville (Officer Givens), Tim Bülow (Hermann Marklein), Oskar Belton (Werner Lessner), Joel Basman (Helmut Morbach), Mette Lysdahl (Nurse Lone Nielsen), Mikkel Boe Følsgaard (Lt. Ebbe Jensen), Louis Hofmann (Sebastian Schumann), Laura Bro (Karin), Mads Riisom (Peter), Oskar Bökelmann (Ludwig Haffke), Leon Seidel (Wilhelm Hahn), Aaron Koszuta (Gustav Becker), Levin Henning (Albert Bewer), Karl Alexander Seidel (Manfred)
They survived the second World War, now they must survive the cleanup

3841424

Land of Mine er den fremste film utskilt av Nordisk Film, ved hjelp av en beskrivelse av filmen er "In the days following the surrender of Germany in May 1945, a group of young German prisoners of war were handed over to the Danish authorities and subsequently sent out to the West Coast, where they were ordered to remove the more than two million mines that the Germans had placed in the sand along the coast. With their bare hands, crawling around in the sand, the boys were forced to perform the dangerous work under the leadership of the Danish sergeant, Carl Leopold Rasmussen.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og beste hovedrolle skuespillere.

hvis noensinne du prøv å sørge for at du forsøker å bry deg om at du er gå til toppen filmer etter tittel Land of Mine, du er på en riktig nettstedet. Her kan du se fremover se eller streaming og last ned den ut av din mobilenhet ved å klikke på nedlastningsknappen. Du kan til og med se flere nyeste filmtitler gratis ved å registrere akkurat som en medlem. Du bare tar to minutter bli med nyt deg og nyt et enormt antall nyeste filmer gratis

... Komplett Movie Land of Mine i topp videoformat 720p ....




Producer : Mikael Chr. Rieks, Producer : Malte Grunert, Editor : Molly Malene Stensgaard, Special Effects Coordinator : Hummer Højmark, Director : Martin Zandvliet, Original Music Composer : Sune Martin, Director of Photography : Camilla Hjelm Knudsen, Editor : Per Sandholt, Writer : Martin Zandvliet
Visst, nå du kan vise film av Land of Mine helt lengde og anskaffe de koble til dette film Land of Mine i HD-video.


Tags: sudden death, natural wonder, boy soldier, meager rations,

You've just seen the movie categories Animation / Drama / War titled Land of Mine (2015) Se Streaming. You can bookmark this page with the URL https://filmenetstream.blogspot.com/2018/03/land-of-mine-2015-se-streaming.html. Thank you!
Land of Mine (2015) Se Streaming 910109.
Share this article :
 
Copyright © 2018. Filme Net Stream - All Rights Reserved