Home » , , » Address Unknown (2001) Spill Film

Address Unknown (2001) Spill Film

Film Full Address Unknown i HD-video. Film Kino Address Unknown i høykvalitetsvideo. Spill Streaming Address Unknown i HD-kvalitet. Full Movie Streaming Address Unknown i høy kvalitet. Online Streaming Address Unknown i HD-kvalitet.


Du kan observere full varighet beskrivelse of Address Unknown under:
  • Opprinnelig tittel : 수취인불명
  • Filmtittel i ditt land : Address Unknown
  • År med film : 2001
  • Filmer sjanger : Drama,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2001-06-02
  • Selskaper av film : Tube Entertainment,
  • Landene film : South Korea,
  • Språket i filmen : 한국어/조선말,
  • Filmens varighet : 117 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 7.2
  • Youtube-ID av filmen : aI8rUnjhFc8
  • Oversettelse av film : EN,FR,IT,KO,ES,DE,ZH,SV,TR,RU,
  • Filmaktører :Bang Eun-jin (Chang-guk's Mom), Lee In-ok (Eun-ok's Mother), Yang Dong-geun (Chang-guk), Dong Bang-woo (Jihum's Father), Min-jung Ban (Eunok), Cho Jae-hyun (Dog Eyes), Kim Young-min (Jihum)

0284815

Address Unknown er en bedre film utskilt av Tube Entertainment, som bruker beskrivelse av filmen er "Romances end in blood and the frail hopes of individuals are torn apart in a vile karmic continuity of colonialism, civil war and occupation. After surviving Japanese colonization, Korea became the first war zone of the Cold War. The legacy of war remains today in this divided country. Three forlorn teenagers, Chank-guk, Jihum and Eunok are figures in the landscape of this story, which highlights the global implications of a very Korean reality. None of them is able to escape the withering pull of tragedy. All desperate pleas for love and redemption are returned stamped in red with "Address Unknown".". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og største hovedrolle skuespillere.

Hvis jeg først fant ut om denne filmen er jeg ikke helt sikker på hvis jeg en av idé eller ikke. Etter å ha sett det jeg vil gifte å snakke om at jeg virkelig liker. Jeg anbefaler denne filmen for enkeltpersoner som som de fleste sjanger Drama, . du har muligheten til å se det for ingenting ved rett og slett klikke klikk og registrer deg, du vil kunne se antall nyeste filmtitler gratis.

... Full Streaming Address Unknown i beste titt på videoformat 720p ....




Writer : Kim Ki-duk, Original Music Composer : Ho-jun Park, Director : Kim Ki-duk, Editor : Hahm Sung-Won, Cinematography : Seo Jeong-min
Ja, nå du kan vise film involvering Address Unknown helt lengde og få de forbindelse til dette bilder Address Unknown i HD-format.


Tags:

You've just seen the movie categories Drama / History / War titled Address Unknown (2001) Spill Film. You can bookmark this page with the URL https://filmenetstream.blogspot.com/2017/04/address-unknown-2001-spill-film.html. Thank you!
Address Unknown (2001) Spill Film 910109.
Share this article :
 
Copyright © 2018. Filme Net Stream - All Rights Reserved